tisdag 27 september 2011

Prissänkta böcker

Nu var det oerhört länge sedan jag skrev, men det beror framför allt på att jag inte har haft så mycket att berätta. Men det är på väg att förändras ...

Till att börja med kan jag meddela att Vilddjuret vaknar och Speglarnas herre just nu finns att köpa för extrapris (i alla fall på www.bokus.com), så passa på att köpa julklappar till era kompisar och/eller barn redan nu :-). Det är Järnringen som rear ut de sista exemplaren ur sitt lager innan förlaget avvecklas.

För det andra kommer jag snart att kunna avslöja vad som händer med bok 3, Stormsteg. Än är det lite för sent att säga något, men inom ett par veckor bör jag kunna berätta hur det går med utgivningen, kanske kan jag till och med ange ett exakt lanseringsdatum. Så håller dig uppdaterad! :-)

3 kommentarer:

moberg sa...

Härligt med lite ny info! Jag längtar som en galen efter nya boken. Hoppas allt går bra med den. Jag antar att den är helt klar och "redo" att lanseras, och att du endast behöver fixa med själva utgivningen.
Det kändes lite tråkigt att inte ha någon Agata att läsa om under sensommaren, men förhoppningsvis blir det ett stort nöje att läsa Stormsteg när den väl släpps. Lycka till med slutklämmen! och håll mig uppdaterad! :D

Emma sa...

Hur går det med Stormsteg? Jag hoppas verkligen att den kommer ut snart. Min dotter håller på att längta ihjäl sig!

Mattias sa...

@Emma: Hm, hur ska jag svara på det utan att lova för mycket ... Kanske kan jag säga att "det mesta tyder på" att de första två böckerna snart kommer att finnas utgivna på nytt och att Stormsteg i så fall kommer att följa tätt därpå. Om allt går enligt de nuvarande planerna (peppar, peppar) borde seriens tredje bok finnas att tillgå i början av december.